uppdaterad: vi kommer!

Snart är det den 1 april. Och hittills har dessa 31 tackat ja till festen: 

♥ Lisa: Min lillasyster.
♥ Anna & Peter: Anna&jag delade lägenhet i Örebro under pluggtiden.
♥ Lena & Bosse: Mina föräldrar.
♥ Andreas: Min älskling.
♥ Jenny, "Julle": Kompis sedan lekis.
♥ Jessica: Vi pluggade samtidigt i Örebro.
♥ Bibi & Kent: Bibi är min moster.
Malin & Johan: Malin är min kusin.
Hasse & Maud: Hasse är min morbror. Malins föräldrar.
David & Jenny: Jag&David pluggade ihop i Sundsvall.
Margitta: Kompis sedan högstadietiden.
Matias Silfver: Kompis till syrran.
♥ Cathrine & Roger: Jag&Cathrine pluggade ihop i Örebro.
♥ Jocke: Min kusin. Son till moster Bibi.  
♥ Niclas & Annica: Kompisar genom Andreas.
♥ Kjell & Ulla-Britt: Kjell är min morbror.
Inger, Roger & Simon: Andreas föräldrar och lillebror.
Juan (från USA): Kompis till min kompis Jessica.
Macke & Nettan: Macke är min kusin. Son till moster Bibi.


Andreas gör sig redo för festen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0