hej i snön!

Hoppas ni har det bra i snön och kylan! Jag är lite nyfiken på vilka ni är som har hittat hit ... skriv gärna en rad eller två i kommentatorsfältet!

Planeringen med festen rullar på. Mitt bollplank kommer upp dagen före festen från Sveriges framsida och hjälper mig, gött :) På sätt och vis vill jag att tiden ska gå fort så det blir den 24 april så vi får träffas och ha en grym kväll tillsammans, men å andra sidan så vill jag inte att tiden ska går så fort för den 24 april blir jag tretti ...

Justja, förlåt för eventuellt stjärnfall, hihi. Har fått bannor från runtom i Sverige, men håll med om att en stjärna livar upp tillvaron.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin m familj

vi har kollat in

2010-02-18 @ 13:56:20
Postat av: Linda

Hej Hanna!

Tack för inbjudan, stjärnorna gjorde succé här...

Hannes blev eld och lågor och kunde inte sluta prata om hur VACKERT du hade gjort! Han är övertygad om att stjärnorna var bara till honom och är nu om möjligt ännu mer förtjust i dig!

Oroa dig inte för trettistrecket, att fylla 30 var skitkul vill jag minnas:) KRAM

2010-02-19 @ 22:39:10
Postat av: A

Jag har hittat in, såklart! Jag längtar jättemkt till festen och till våra vårliga musikorgier. Just nu har vi ett par meter snö, så våren känns långt bort...



Kram min vän

2010-02-20 @ 13:43:06
Postat av: Amelie

Hej!! Stjänfall är undrbart! Kul att läsa lite om festen här. Många Kramar Amelie

2010-02-22 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0