en bra present

Dygnet i Göteborg med bästaste Anna var, precis som jag tänkt mig, helt magiskt. Underbart. Roligt. Så härligt att träffa henne och Peter igen. God mat. Gott vin. Och så KENT. Min åttonde Kent-konsert. Kan inte beskrivas med ord, egentligen, hur bra konserten var. Grymma låter, grym show, scennärvaro, coola röda skor på coola Jocke Berg. Och så allsången i Socker, i Mannen i den vita hatten (16 år senare), i Ingenting ... Ja, det var två timmars lång allsång i Lisebergshallen. Jag är hes idag och har lätt träningsvärk efter att ha dansat mig igenom konserten. Kent är bra. Det var en härlig födelsedagspresent jag gav mig själv!

  


Lördagen tillbringades i solskenet shoppandes på stan. Göteborg är en trevlig stad. Jag är glad att jag åker dit igen på fredag ... hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0